|
მოსწავლის საგნობრივი შეფასება სასწავლო წლის დასაწყისში
მოსწავლის სახელი-გვარი: სახელი და გვარი __ VII კლასი: მასწავლებლის სახელი-გვარი: ირინა ბერეკაშვილი თარიღი: 25.09.2020 წელი. აქ იწერება მონაცემები მოსწავლის მიღწევის დონის შესახებ, საგნობრივ პროგრამასთან მიმართებაში, სსსმ მოსწავლეს აფასებს ყველა ის საგნის მასწავლებელი, რომელიც მას ასწავლის შედეგების გრაფაში შეიძლება ჩაიწეროს შედგები და ინდიკატორები სხვადასხვა კლასის სტანდარტიდან სხვადასხვა მიმართულებისთვის და საგნებისთვის
მასწავლებლის დასკვნა ინდივიდუალური სასწავლო მიზნების საჭიროების თაობაზე
მასწავლებლის ხელმოწერა –––––––––––––––––––––––––––––––– |
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
თარიღი: 25.09.2020 წელი
საგანი: ისტორია
მასწავლებლის სახელი, გვარი: ირინა ბერეკაშვილი
მიმართულება: გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული) - ისტორიული ინტერპრეტაცია და კვლევა. (ცნებები: დრო; სივრცე; საზოგადოება; ისტორიული მოვლენა;)
|
ისტ. საბ. 2. სხვადასხვა ტიპის
(პირველადი და მეორადი) წყაროსა და თვალსაჩინოებების (მაგ, ისტორიული რუკა, გენეალოგიური ტაბულა) მიზნის
შესაბამისად გამოყენება; წყაროების კრიტიკული ანალიზი; ისტ.საბ.3. ისტორიული მოვლენების
გადმოცემისას ქრონოლოგიური ერთეულებისა და ისტორიულ-გეოგრაფიული ტერმინების ადეკვატური
გამოყენება; |
მოკლევადიანი მიზანი (ერთი მოკლევადიანი მიზანი განისაზღვრება 4-6 კვირის ვადით, სასწავლო წლის მანძილზე სსსმ მოსწავლისთვის შედგენილი უნდა იყოს 6-7 მოკლევადიანი მიზანი)
|
1
|
შეუძლია პალეოლითის განმარტება; |
|
2 |
შეუძლია ნეოლითის
განმარტება; |
|
3 |
შეუძლია მარტივი
წყაროს გაანალიზება; |
|
4 |
შეუძლია
მარტივი ისტორიული კონტურული რუკის შევსება; |
|
ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის,
მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე |
რესურსი |
|
|
1 |
მოსწავლე
მასწავლებლის დახმარებით ჩამოთვლის ჰომინიდთა ზოგიერთ სახეობას. |
მე-7 კლასის სახელმძღვანელო |
|
2 |
მოსწავლე
მასწავლებლის დახმარებით განმარტავს რას ნიშნავს პალეოლითი. |
მე-7 კლასის სახელმძღვანელო |
|
3 |
ნახატზე შეძლებს ქვის იარაღების გამოცნობა-ჩვენებას. |
მე-7 კლასის სახელმძღვანელო; დამატებითი რესურსი |
|
4 |
ნახატზე შეძლებს დმანისელი ადამიანი ამოცნობა-ჩვენებას. |
მე-7 კლასის სახელმძღვანელო; დამატებითი რესურსი. |
|
5 |
მასწავლებლის
დახმარებით შეძლებს მარტივი წყაროების გაანალიზებას. მაგ.: მიწათმოქმედება,
მესაქონლეობა. |
მე-7 კლასის სახელმძღვანელო;
დამატებითი რესურსი. |
|
6 |
ნახატზე
შეძლებს საქართველოს ტერიტორიაზე ნეოლითურ დასახლებებზე აღმოჩენილი ინვენტარის
ჩვენებას. |
მე-7 კლასის სახელმძღვანელო;
დამატებითი რესურსი. |
|
7 |
შეძლებს
მარტივი კონტურული რუკის შევსებას. |
მე-7 კლასის სახელმძღვანელო;
კონტურული რუკა. |
შენიშვნა: ეს ფურცელი გადამრავლდება ყველა საგნის მასწავლებლისთვის
გრძელვადიანი მიზანი:
მოკლევადიანი მიზნები:
|
|
მოკლევადიანი
მიზნები |
თვე 1 სექტემბერი |
თვე 2 ოქტომბერი |
თვე 3 ნოემბერი |
თვე 4 დეკემბერი |
თვე 5 |
|
1 |
შეუძლია
პალეოლითის განმარტება; |
|
|
|
|
|
|
2 |
შეუძლია ნეოლითის
განმარტება; |
|
|
|
|
|
|
3 |
შეუძლია მარტივი
წყაროს გაანალიზება; |
|
|
|
|
|
|
4 |
შეუძლია
მარტივი ისტორიული კონტურული რუკის შევსება; |
|
|
|
|
|
მნიშვნელოვანია, ინდივიდუალურ სასწავლო გეგმას თან ახლდეს სასწავლო წლის მანძილზე შესრულებული მოსწავლის ნამუშევრები, დავალებები.
No comments:
Post a Comment